Υπαναχώρηση / Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της CRUEL σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε δεκαπέντε(15) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την καταβολή του τιμήματος που μας καταβάλατε α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν (β) εντός 15 ημερών από την παράδοση του προϊόντος

Η CRUEL ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από υπαιτιότητα της, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με την CRUEL Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με την CRUEL για να δηλώσετε την πρόθεσή σας. 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 30 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί 3. το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας είναι δυνατόν να γίνει στις παρακάτω περιπτώσεις: Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί διαγραφή . Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει τιμολογηθεί/αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 213 045 8430 ή 6987520005 και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί αλλά δεν την έχετε παραλάβει ακόμη και επιθυμείτε την ακύρωση της τότε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο 213 045 8430 ή 6987520005 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας. Μετά την παραλαβή τμήματος της παραγγελίας και εάν δεν θέλετε να αποσταλεί το υπόλοιπο αυτής τότε καλέστε μας στο 213 045 8430 ή 6987520005  ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση του υπολοίπου της παραγγελίας. Θα σας ενημερώσουμε άμεσα για όλες τις επιλογές σας.


Τρόποι Πληρωμής

Πληρωμή με χρεωστική/πιστωτική κάρτα

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.cruelboutique.gr συνεργάζεται με την τράπεζα Πειραιώς για την υπηρεσία πληρωμής με χρεωστικές/ πιστωτικές κάρτες Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι μία απόλυτα ασφαλής μέθοδος πληρωμής για τους πελάτες μας. Η εταιρεία CRUELδεν θα έχει ποτέ γνώση των πληροφοριών της κάρτας σας ή του λογαριασμού σας. Για την πληρωμή της παραγγελίας, σας ανακατευθύνει σε ειδική ιστοσελίδα της τράπεζας Πειραιώς (Redirection) χωρίς να έρχεται σε επαφή σε καμία περίπτωση με τα στοιχεία και δεδομένα της κάρτας σας. Αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται από εσάς με χρήση κρυπτογραφημένης σύνδεσης στην τράπεζα μέσω των συστημάτων ασφαλών συναλλαγών της τράπεζας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα. Κατά την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας, η συμφωνία αγοράς πραγματοποιείται αφού ολοκληρωθεί η μεταφορά της πληρωμής σας.

Πληρωμή με κατάθεση σε τράπεζα

Μπορείτε να καταθέσετε το σύνολο της παραγγελίας σας στους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:

  • Τράπεζα Πειραιώς
    Αρ. λογαριασμού: 5076-107930-803
    IBAN: GR69 0172 0760 0050 7610 7930 803
    Δικαιούχος: ΠΛΟΥΜΙΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ ΕΚΤΩΡ
  • Τράπεζα EUROBANK
    Αρ. λογαριασμού: 0026-0374760200-676376
    IBAN: GR69 0260 3740 0007 6020 0676 376
    Δικαιούχος: ΠΛΟΥΜΙΔΗΣ ΟΜΗΡΟΣ ΕΚΤΩΡ

Παραγγελία / Παράδοση Προϊόντων/ Έξοδα Αποστολής

Ολοκλήρωση παραγγελίας και πληρωμή Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα : «Ευχαριστούμε, η παραγγελία σας καταχωρήθηκε επιτυχώς με αριθμό ΠΑΡΛxxxxxx. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.» Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 9.00 πμ μέχρι 17.00 μμ.

Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους: – Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. – Το προϊόν που παραγγείλατε έχει καταργηθεί και δεν είναι πια διαθέσιμο: Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε όλες τις εναλλακτικές λύσεις. – Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας. – Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Η εταιρεία μας συνεργάζεται την Γενική Ταχυδρομική

  • Αποστολή στην Ελλάδα Δωρεάν
  • Αποστολή προς Κύπρο 2-3 εργάσιμες ημέρες χρέωση 15 ευρώ
  • Αποστολή προς Βουλγαρία 1-4 εργάσιμες ημέρες χρέωση 7 ευρώ
  • Αποστολή προς χώρες ευρωπαϊκής ένωσης 5-7 εργάσιμες ημέρες χρέωση κατόπιν συνεννόησης
  1. Νόμισμα συναλλαγής

Τα αναγραφόμενα νομίσματα είναι πληροφοριακά και όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€).

  1. Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) την οποία μπορείτε να δείτε εδώ.